JAK NAKUPOVAT

Objednání zboží v internetovém obchodě Milwaukee-Dolezal.cz je velice snadné. Pro jistotu jsme vám však ještě připravili jednoduchý návod, jak správně a bez problémů nakoupit.

Vyberte si zboží

  • Pokud již přesně víte, které zboží si chcete koupit, doporučujeme použít vyhledávání v horní části stránky. Stačí zadat název výrobku a kliknout na tlačítko lupa. Pole pro vyhledávání vám již při psaní názvu výrobku samo napovídá produkty, které by mohly souviset s psaným textem.   
  • Pokud nemáte zatím žádný produkt vybraný a chcete se teprve pro nějaký rozhodnout, vyberte si nejprve v horní části stránky kategorii, ve které se výrobek nachází. Následně si vyberte produkt, o který máte zájem.

Vložte zboží do košíku

  • Pokud jste si již vybrali, stiskněte u příslušného výrobku tlačítko DO KOŠÍKU . Zboží se automaticky vloží do nákupního košíku a zobrazí se hláška „PŘIDÁNO DO KOŠÍKU“.
    • Pokud již chcete jít do nákupního košíku a dokončit objednávku, klikněte na tlačítko KOŠÍK KOŠÍK v pravém horním rohu.

Změna obsahu košíku

  • Pokud ještě nejste v nákupním košíku a chcete se podívat na jeho obsah a dokončit objednávku, použijte tlačítko KOŠÍK KOŠÍK v pravém horním rohu stránky.
  • V košíku je vidět přehledně zobrazený seznam zboží, které si chcete koupit a lze zde změnit jeho množství v okénku s počtem kusů , případně výrobek zcela z košíku smazat ikonkou křížku 

Platba a doprava:

  • Vyberte si způsob dopravy, který vám nejvíce vyhovuje. Můžete si zboží vyzvednout osobně v naší prodejně NÁŘADÍ DOLEŽAL. Také si můžete zboží nechat doručit některou z našich dopravních společností PPL nebo Českou poštou.
  • Osobní vyzvednutí zboží v prodejně NÁŘADÍ DOLEŽAL je zdarma.
  • Vyberte si způsob platby, který vám nejvíce vyhovuje. Objednávku můžete zaplatit např. na dobírku, platbou předem na účet, platební kartou , která umožňuje platby prostřednictvím internetu, nebo až při osobním vyzvednutí v prodejně. V prodejně můžete zboží zaplatit hotově, nebo platební kartou.
  • Po zvolení výše uvedených údajů klikněte na tlačítko POKRAČOVAT.

 Dodací údaje

  • V tomto kroku je potřeba vyplnit vaše jméno, příjmení, adresu, e-mail a telefon, na kterém vás budeme informovat o stavu objednávky. Pole označené * jsou povinná a nezbytná pro dokončení objednávky.
  • Pokud chcete zboží doručit na jinou adresu, než je fakturační, zatrhněte „Doručit na jinou adresu“ a vyplňte adresu, na kterou chcete zboží nechat zaslat.
  • Pokud zboží nakupujete pro firmu, zatrhněte „FIREMNÍ ÚDAJE“ a vyplňte potřebné firemní informace jako Název firmy, IČ, DIČ.
  • Pokud nemáte registraci a chcete se registrovat zaškrněte „Vytvořit zákaznický účet"
  • Pokud máte již vše vyplněno, klikněte na tlačítko „POKRAČOVAT“
Souhrn
  • Zde si důkladně skontrolujte Vaší objednávku.
  • V dolní části stránky naleznete pole „Poznámka k objednávce“, která je určené pro dodatečné informace.
  • V posledním kroku je potřeba zaškrtnout souhlas s obchodními podmínky.
  • Klikněte na tlačítko „DOKONČIT OBJEDNÁVKU“

Potvrzení o přijetí objednávky

  • Ihned, jakmile náš systém zaznamená přijetí objednávky, zašle Vám automatický e-mail, že jsme vaši objednávku do systému v pořádku obdrželi. Pokud toto oznámení do 24 hodin neobdržíte, zkontrolujte nejdříve svou složku nevyžádané pošty (spam), pokud ani tam e-mail nenajdete, kontaktujte naši infolinku 607 981 664. Zde si u našich pracovníků zkontrolujte, zda vaši objednávku evidujeme.

Potvrzení objednávky

  • Po zpracování objednávky naším obchodníkem, vám zašleme potvrzující e-mailovou zprávu, že vaši objednávku potvrzujeme, a že jsme schopni zboží doručit. Pokud není možné objednávku z jakéhokoliv důvodu doručit, budete telefonicky nebo e-mailem o této skutečnosti bezodkladně informováni.

Potvrzení záruky

  • Jako záruční doklad pro vyřízení záruky u nás slouží pokladní doklad či faktura, které při osobním odběru obdržíte přímo v pobočce, nebo je zaslán na váš e-mail uvedený při registraci. V některých případech je však záruční list součástí dávky. Zašlete nám jej, vrátíme vám jej poštou potvrzený. Můžete jej potřebovat při případném jednání se servisem kvůli opravě výrobku.